Σάββατο 28 Μαΐου 2011


         Melancholy

9 στις 10 φορές, μονοτονία
Στο μωβ μου δωμάτιο
Στο κρεμασμένο απ’ το ταβάνι φεγγάρι
9 στις 10 φορές, συγκεχυμένες σκέψεις
Απροσδιόριστες
Στο μωβ μου δωμάτιο
Στο γεμάτο επιθυμίες μου στρώμα
Πόσες διαφορετικές εκφάνσεις της ίδιας ψευτιάς
Αναρωτιέμαι.. αλλά δε φτάνει.
Εξαγριωμένα πρόσωπα, ολόκληρα σώματα που μάχονται
Μέσα στο μέσα μου
9 στις 10 φορές, απογοήτευση
Χωρίς πολύχρωμο γυαλιστερό περιτύλιγμα
Στο μωβ μου δωμάτιο
Υποθέτω πως έτσι μαθαίνει κανείς να ονειρεύεται
9 στις 10 φορές, αίμα
Όχι κόκκινο μα κάπως διάφανο
Δοκιμασμένη μέθοδος
Αιχμηρή
¨Χους ειν και εις χουν απελεύσητο¨
Στο μωβ μου δωμάτιο
Παλιά σκοτάδια, αγαπημένα
10 στις 10 φορές, είμαι στο μέλλον.
Παγιδευμένος κάπου ανάμεσα στο ιδανικό και στο τετριμμένο..
10 στις 10 φορές, δε ξέρω (η δε θέλω να ξέρω)
Ποιος είμαι, στο μωβ μου δωμάτιο
Περηφάνια
Αλλαγή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου