Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Μικρές_τυχαίες_ανακαλύψεις (μέρος τρίτο)




Χρήσιμες πληροφορίες
Σε μικρές ασθματικές οικογενειακές στιγμές
Και πανκ στα ακουστικά μου
Αυτές οι στιγμές δεν έχουν τίποτα δικό μου
Ούτε ένα φλιτζάνι στο ντουλάπι τους
Αυτό το κίτρινο που έπινα μικρός το γάλα μου..
-πρέπει να ‘σπασε-
Μετά ήρθαν άλλες φορές..
Μου είπαν ότι τα πράγματα αλλάζουν, όπως τότε που μάζευα κυκλάμινα και αυτοκτονούσα
Μου άρεσαν αυτά που ποτέ δε με ενδιέφεραν
Τα θέλω πίσω!
Μικρές τουαλέτες
Στις μικρές λεκάνες ξερνάω.. απόγνωση
Και ζητιανεύω ταξική αγάπη με αναρχική ηθική
Πολιτικοποιημένα ρομπότ
Πικρές μικροσκοπικές εξουσίες
Χρήσιμες πληροφορίες
Τυχαίες ανακαλύψεις στην στήλη με τα ζώδια
Διαδικτυακή καύλα με συγκλονίζει
Γαλάζιο σπέρμα – δε θα ξαναδώ τον ουρανό.
Στα πλαίσια της υπάρχουσας οικονομίας
Αφήστε με να σαπίσω
Μικροσκοπικές στιγμές ευφορίας
-μια τζούρα-
Και πανκ στα ακουστικά μου
Αρρενωπό και ηλεκτρικό
Με θράσος
Ζητιανεύω λίγη κατανόηση
Μου άρεσαν αυτά που δε κατάφερα
Τα θέλω πίσω!
Μου άρεσαν αυτά που δε θα γίνω
Ένα κλικ και δεν υπάρχω
Να θυμηθώ να θαυμάσω
Χρήσιμες πληροφορίες
Λίστες..
Θα ‘ρθουν και άλλες φορές για παρηγοριά
Στιγμές με δάκρυα
Μικρές στιγμές με χαμόγελα
Και αν περισσέψει και κάτι θα το ρίξουμε στις γάτες..
Αυτές εδώ της γειτονιάς, τρώνε τα πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου